در همين زمينه
23 اردیبهشت» برای رومن پولانسکی و جعفر پناهی که جايشان در کن خالی است، آرمين قبادی پاشا23 اردیبهشت» جشنوارۀ کن و زير و بم تاريخ، شهلا رستمی، راديو بين المللی فرانسه 22 اردیبهشت» هیأت داوران فستيوال کن و نبود يک موضع گيری شجاعانه در ارتباط با جعفر پناهی، راديو بين المللی فرانسه 13 اردیبهشت» رد فيلم ها در جشنواره کن، دعوت از پناهی، فيلم کيارستمی محصول ايران نيست، روز 7 اردیبهشت» تازهترين خبرها از شصتوسومين دوره جشنواره فيلم کن، راديو بينالمللی فرانسه
بخوانید!
24 اردیبهشت » ويکتوريا گرند، مدير ارتباطات و سياستگذاری يوتيوب: فعاليت گسترده ايرانيان در يوتيوب، شگفتانگيز و الهامبخش بود، دويچه وله
24 اردیبهشت » صندلی خالی جعفر پناهی در صحنه، گزارش روز نخست جشنواره کن، شهلا رستمی، راديو بين المللی فرانسه 23 اردیبهشت » برای رومن پولانسکی و جعفر پناهی که جايشان در کن خالی است، آرمين قبادی پاشا 23 اردیبهشت » نفرين، شعری از شهراد شهميرزادی 23 اردیبهشت » جشنوارۀ کن و زير و بم تاريخ، شهلا رستمی، راديو بين المللی فرانسه
پرخواننده ترین ها
» دلیل کینه جویی های رهبری نسبت به خاتمی چیست؟
» 'دارندگان گرین کارت هم مشمول ممنوعیت سفر به آمریکا میشوند' » فرهادی بزودی تصمیماش را برای حضور در مراسم اسکار اعلام میکند » گیتار و آواز گلشیفته فراهانی همراه با رقص بهروز وثوقی » چگونگی انفجار ساختمان پلاسکو را بهتر بشناسیم » گزارشهایی از "دیپورت" مسافران ایرانی در فرودگاههای آمریکا پس از دستور ترامپ » مشاور رفسنجانی: عکس هاشمی را دستکاری کردهاند » تصویری: مانکن های پلاسکو! » تصویری: سرمای 35 درجه زیر صفر در مسکو! صندلی خالی جعفر پناهی در صحنه، گزارش روز نخست جشنواره کن، شهلا رستمی، راديو بين المللی فرانسهمراسم گشايش شصت و سومين فستيوال کن با حرکتی بسيارسياسی توأم بود. بدين معنا که به هنگام معرفی اعضای هیأت داوران در صحنه، "کريستين اسکات توماس"، هنرپيشه انگليسی و صحنه گردان مراسم گشايش، پس از معرفی داوران به صندلی خالی ای اشاره کرد که نام جعفر پناهی بر آن نهاده شده بود و گفت که او در زندان است.
در اين فيلم، "ماتيو آمالريک" مارا همراه با يک گروه از رقصندگان "استريپ تيز" آمريکائی به سفری در نقاط ناشناخته فرانسه می برد. او که خود نقش شخصيت اصلی فيلم يعنی مدير گروه را نيز بر عهده دارد در پرورش داستان و شخصيت ها ناتوان می ماند. برخی کليشه ها و رفت و آمد به سبک "موج نوی" فرانسه که سبکی خشک و تآتری است چندان کمکی به ساختار فيلم نمی کند. برخی از ديالوگ ها پيش پا افتاده و تکراری هستند. ازهمه بدتر اين که بدنها و سينه های برهنه که دائم صحنه را پر ميکنند و به منظور حاملی برای نشان دادن سرخوردگی شخصيت اصلی از پدرش و سرخوردگان ديگر در زندگی استفاده می شوند، تنها تصاويری هستند که درذهن تماشاگر می مانند. به هرحال ماجرای سرخوردگی افراد هم تازگی ندارد مگر اين که خوب مورد بهره برداری قرار بگيرد. Copyright: gooya.com 2016
|